Pagina's

(GREEN) SMOOTHIES

Nu ik me aan het verdiepen ben in voeding / gezondheid was ik natuurlijk heel nieuwsgierig naar meer onderbouwde informatie over (groene) smoothies, aangezien ik die elke dag drink. Behalve dat ik er niet altijd berries in deed, was ik al op de goede weg. Op NutritionFacts.org staan een aantal hele interessante en informatieve filmpjes over wetenschappelijke onderzoeken rond smoothies. Ik maakte deze illustratie om hier te delen - enjoy your healthy green smoothie!

Liefs,
Mariët.

10 opmerkingen:

  1. Die illustratie ziet er super tof uit! Ik zou het ook wel eens willen maken, maar geen idee hoe dat zonder blender kan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben bang dat het zonder blender niet gaat! Maar tegenwoordig kun je voor heel kleine prijsjes blenders kopen, it's worth it!

      Verwijderen
    2. Ik ben bang dat het zonder blender niet gaat! Maar tegenwoordig kun je voor heel kleine prijsjes blenders kopen, it's worth it!

      Verwijderen
  2. Wat een mooie illustratie heb je er van gemaakt, ziet er echt vrolijk uit! Ik vind het heerlijk om smoothies te maken van stukjes fruit die je niet zo zou eten maar ook nog niet wil weggooien. Lekker mixen en prima te eten dan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Supergoed is dat! In een smoothie kun je allerlei gezonden dingen zoals schillen etc. eten die je anders weggooit.

      Verwijderen
    2. Supergoed is dat! In een smoothie kun je allerlei gezonden dingen zoals schillen etc. eten die je anders weggooit.

      Verwijderen
  3. Ik heb er nooit bij stil gestaan dat een smoothie je tanden zo beïnvloed! Een rietje is dan een hele slimme, dus dat ga ik zeker voortaan gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Top! En na het drinken eventjes spoelen met water.

      Verwijderen
    2. Top! En na het drinken eventjes spoelen met water.

      Verwijderen
  4. Oww wat een leuke illustratie! En die filmpjes van Nutrition Facts heb ik ook weer eens opgezocht! super leerzaam :)

    BeantwoordenVerwijderen